A világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini ITB-n díjazták a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányát. Az állami turizmusirányító szervezet belföldi utazást népszerűsítő kommunikációja az International Tourism Film-, Print-, Multimedia Awardon, a Print kategória legjobbjának járó Golden City Gate Award arany fokozatát kapta. A kreatívzsűri méltatta a teljes kampány színvonalát, kiemelve a print- és a filmes megoldások emocionális, közvetlen ábrázolásmódját, amely a Lounge Design és a Lounge Communication közreműködésével valósult meg. Az MTÜ nyári kampánya itthon már több szakmai elismerést kapott: tavaly egy arany és egy bronz Prizma-díjat is elnyert a Kreatív PR versenyén, továbbá az őszi kampányfilm a Legjobb fényelés és coloring kategóriában bronzdíjat nyert.
Az ország kevésbé ismert kincseinek bemutatása eddig talán rejtett érzelmeket is előcsalogat az emberekből, és komolyan gondolják, hogy ezeket személyesen kell látniuk – mondta lapunknak a díjak kapcsán Radovics Péter, a Lounge Design MTÜ kommunikációjáért felelős kreatív vezetője.
A felmérések szerint a kampány jelentősen emelte a hazai utazások presztízsét, és kedvező irányba mozdította a belföldi utazás iránti hajlandóságot.