2024. április 29., hétfő, Péter napja

Címke: Nielsen

22 cikk 1/3 oldal

A magyarok fele a netről ajándékoz

Tartósan átalakulni látszanak a fogyasztási szokások: a magyarok 48 százaléka a karácsonyi ajándékok egy részét már a tömeget elkerülve, otthona nyugalmából, mobiltelefonról szerzi be.

Egyre nő az igény a kényelmi termékekre

Új termék vásárlásakor a magyar fogyasztók egyötöde lehetőleg az egész család által használható árucikket vásárol, míg a többfunkciós termékekre minden tizedik vevő kíváncsi.

Nielsen: jóval az európai átlag felett bővült a magyar kiskereskedelem

Értékben 4,5 százalékkal nőtt a magyarországi kiskereskedelem forgalma 2016 utolsó negyedévében az előző év azonos időszakához képest a Nielsen által mért élelmiszer- és vegyiáru-piacon, ami jóval meghaladja az európai 1,8 százalékos átlagot – közölte a Nielsen piackutató csütörtökön az MTI-vel.

Átalakítják a vásárlást az okoskészülékek

Készüléke segítségével minden harmadik magyar mobiltulajdonos össze szokta hasonlítani különböző kereskedők árait – derült ki a Nielsen felméréséből. Eszerint tízből hárman termékekre vonatkozó információkat szereznek be, és ugyanennyien azért tájékozódnak a világhálón, hogy minél megfontoltabban döntsenek vásárlásaikról.
22 cikk 1/3 oldal
Vissza az oldal tetejére

Oldalainkon sütiket használunk a jobb működés érdekében. Adatvédelmi nyilatkozatunkból tájékozódhat az Ön adatainak védelméről. Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatja el.