2018. december 1. szombat 08:34
Tartósan átalakulni látszanak a fogyasztási szokások: a magyarok 48 százaléka a karácsonyi ajándékok egy részét már a tömeget elkerülve, otthona nyugalmából, mobiltelefonról szerzi be.
2018. augusztus 27. hétfő 14:24
Új termék vásárlásakor a magyar fogyasztók egyötöde lehetőleg az egész család által használható árucikket vásárol, míg a többfunkciós termékekre minden tizedik vevő kíváncsi.
2018. június 7. csütörtök 09:09
2018. március 26. hétfő 15:31
Ha húsvét, akkor a legtöbb magyarnak a sonka jut az eszébe, hagyományosan ez az a termék, amely minden háztartás ünnepi étlapján szerepel.
2017. november 15. szerda 12:27
A Nielsen elemzése szerint értékben 5,3 százalékkal nőtt a magyarországi kiskereskedelem forgalma 2017 harmadik negyedévében az előző év azonos időszakához képest.
2017. augusztus 30. szerda 10:50
2017. július 7. péntek 13:08
Már nem érdeklik annyira a külföldi márkák a kínaiakat a világ legnagyobb fogyasztói piacán – áll friss kutatásokban.
2017. február 23. csütörtök 14:32
Értékben 4,5 százalékkal nőtt a magyarországi kiskereskedelem forgalma 2016 utolsó negyedévében az előző év azonos időszakához képest a Nielsen által mért élelmiszer- és vegyiáru-piacon, ami jóval meghaladja az európai 1,8 százalékos átlagot – közölte a Nielsen piackutató csütörtökön az MTI-vel.
2016. október 19. szerda 19:17
Készüléke segítségével minden harmadik magyar mobiltulajdonos össze szokta hasonlítani különböző kereskedők árait – derült ki a Nielsen felméréséből. Eszerint tízből hárman termékekre vonatkozó információkat szereznek be, és ugyanennyien azért tájékozódnak a világhálón, hogy minél megfontoltabban döntsenek vásárlásaikról.