2017. november 20., hétfő, Jolán napja

Címke: MTÜ

8 cikk 1/1 oldal

Tradicionális libalakomák a hazai éttermekben

„Aki Márton-napon libát nem eszik, egész éven át éhezik” – tartja a mondás. A püspökké szentelt Szent Márton jóságáról és szerénységéről már életében is legendák keringtek.

Lassan vége a szocreál panziók korának

A szállodaszövetség Hajdúszoboszlón sorra kerülő közgyűlésén megvitatják, milyen feltételeknek kell megfelelniük a minősítésre pályázó szálláshelyeknek.

Belföldi utazást népszerűsítő kampány indul

A belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), Magyarország kiemelt helyeinek, sokszínű, őszi kulináris kínálatának, borainak és borvidékeinek, valamint a Szent Márton napi hagyományok megismerésére ösztönzik a magyar utazni vágyókat.

Egyre nagyobb a belföldi turizmus népszerűsége

Két és fél millió honfitársunk véleménye változott kedvezően nyáron a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi utazást népszerűsítő, „Itt kell lenned, hogy elhidd!” kampányának hatására.

Megalapozzák a paradigmaváltást

Az elkövetkező 12 évben 574,6 milliárd forint költségvetési és 253,6 milliárd forint uniós fejlesztési forrás juthat az új nemzeti turizmusfejlesztési stratégia megvalósítására.

Rekordnyár a turizmusban

A szektor és a kormányzat összefogásával elérhető, hogy Budapest turisztikai eredményei megközelítsék vagy meghaladják az osztrák főváros mutatóit.

8 cikk 1/1 oldal

Szívesen olvasna hasonló cikkeket? Csatlakozzon Facebook-csoportunkhoz!