Turisztikai startupprojektként tegnapelőtt indult útjára az iWelcome2 Budapest platform, amely lehetőséget biztosít a turisták számára, hogy közvetlenül vásárolhassanak digitális belépőt a szolgáltatóknál – a felület valamennyi turisztikai attrakcióval közvetlen technikai kapcsolatban áll. Az alapító team 2016 októbere óta turisztikai szakemberek, informatikusok, alkalmazásfejlesztők és a legnagyobb hazai piaci szolgáltatók bevonásával fejleszt egy olyan online turisztikai rendszert, amely az MFB Növekedési Tőkealap, a Hiventures Zrt. befektetésével és a Magyar Turisztikai Ügynökség támogatásával jött létre.
– Célunk, hogy a Budapestre látogató turisták élményének és költései-nek növekedését ösztönözzük a piaci és etikai szempontok alapján szakmailag kifogástalannak ítélt partnereknél – közölte Flesch Tamás alapító, aki szerint a hazai turisztikai ipar idejétmúlt értékesítési rutinja, valamint az átláthatatlan és néha átjárhatatlan kedvezményrendszerek helyett kínálnak egy központosított alkalmazást.