Példamutató kezdeményezés egy balatoni vállalkozásnál, amely több, part menti büfét is üzemeltet: kommunikációs tréningeket tartanak a meglévő és az újonnan csatlakozó munkavállalóiknak annak érdekében, hogy minél színvonalasabb legyen a vendégek kiszolgálása.
– Alapvetően fontos a nyelvtudás, de elengedhetetlen a kommunikációs készségek karbantartása, illetve az, hogy azok folyamatos fejlesztése hangsúlyos helyet kapjon a vendéglátásban – mondta lapunknak Bezerics Dániel balatoni borász, a boglári és a budapesti Paletta bisztró tulajdonosa.
– A csaknem húsz alkalmazottunknak már megtartottuk az idei első, önerőből finanszírozott kommunikációs képzést, amit június közepén és július elején folytatunk – mondta. A tréningek összetettek, és minden fontos témát érintenek attól kezdve, hogy az alkalmazottak miként vesznek fel egy rendelést, egészen addig, hogy a vendég részéről esetlegesen érkező panasz kezelése során milyen konfliktuskezelési technikák érhetők el.