Az érdeklődők a kínálatban szereplő mintegy harminc termék közül olyan különlegességeket kóstolhattak és vásárolhattak meg, mint a tarpai szilvalekvár, a bio csicsókás ketchup, a bio energiagolyó, vagy a mangalicakolbász és a lenmagolaj.
A távirati iroda szerint az Áldomás élelmiszerek nemzetközi értékesítését elsőként az Egyesült Királyságban, Japánban és a skandináv államokban indítják el, a helyi sajátosságoknak megfelelően a kereskedőház minden célpiacra egyedi termékportfóliót állít össze. A márka a természetes, magas minőségű élelmiszereket előállító cégeket fogja össze.
Oláh Zsanett vezérigazgató szerint világszerte egyre nagyobb a kereslet a természetes összetevőket tartalmazó, magas beltartalmi értékkel bíró, prémium élelmiszerek iránt. Ebben a szegmensben pedig a magyar termékek is versenyképesek a nemzetközi piacokon.
– A londoni vásár is hozzájárul ahhoz, hogy a piaci visszajelzések alapján tökéletesítsük a kínálatot, így hamarosan a brit boltok polcaira is eljuttathatjuk a prémium kategóriás élelmiszereket – jegyezte meg a vezérigazgató.