Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) őszi, belföldi forgalomélénkítő kampánya, amely megújult arculattal, friss üzenetekkel és egy teljesen új digitális platformmal igyekszik a lakosságot még több utazásra csábítani.
Ehhez a magyar turisták bevonásával számos inspirációt kínálnak a belföldi utazásokhoz, a négy évszakos Magyarország felfedezéséhez, ismert és kevésbé ismert tájak, hazai úti célok bebarangolásához, illetve új élmények kereséséhez.
A http://hellomagyarorszag.hu weboldalon az MTÜ egy okostelefonra is optimalizált, térkép alapú digitális felületet hozott létre, amelyen helyzetjelző pontok, úgynevezett PIN-ek jelölik a hazai látnivalókat, élménylehetőségeket.
Az ügynökség ezúttal arra ösztönzi a lakosságot, hogy a weboldalon osszák meg a számukra kedves helyeket, ajánljanak kevésbé ismert, ám vonzó látnivalókat, élményeket. Ezzel azt szeretnék elérni, hogy bemutatkozzanak a hazai turisztikai desztinációk újabb és újabb arcai, és létrejöjjön a belföldi lakosság saját élménylánca.
A kampányban az MTÜ hagyományosan együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a csatlakozó partnerek „Helló ősz!” néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat.