Huszonöt éve, 1993. május 7-én avatta fel Antall József miniszterelnök és a japán gyártulajdonos, Szuzuki Oszamu a Magyar Suzuki esztergomi gyárát.
A 35 ezer négyzetméteres, modern üzemcsarnokot Csaba László tervei alapján építették magyar kivitelezők, a beruházás költsége mintegy 14 milliárd forint volt. A cég második európai gyárában egy fedél alatt valósult meg az autógyártás teljes folyamata, a karosszériaelemek préselése, hegesztése, festése és az összeszerelés. Az ott készült 1000 köbcentis alapmodell ára 800 ezer forint volt.
A Swift 1993-ban már a legnépszerűbb új autó lett. Esztergom 1994-től már exportra is termelt, az első vevő Kína, Olaszország és Hollandia volt. A 2008-as gazdasági válság beköszöntéig a magánvásárlók közében töretlen népszerűségnek örvendett a típus, azután összeomlott a piaca. Az új Vitara segítségével a márka 2016-ban visszaszerezte piacvezető pozícióját és azóta is tartja.
A százezredik hazai gyártású Suzuki 1996-ban, az egymilliomodik 2006-ban készült el, a vállalat többéves fejlesztés eredményeként 2008-ban elérte a 280 ezres évi gyártókapacitást. 2017 áprilisában legördült az esztergomi gyártósorról a hárommilliomodik autó. A cég tavaly több mint 175 ezer gépkocsit gyártott, a háromezer gyári dolgozó mellett a beszállítói és márkakereskedői körrel együtt tízezernél több embert foglalkoztatott. A beszállítói arány értékben eléri a 65-70 százalékot, a cég mintegy 300 európai, közöttük hetvennél is több magyar beszállítóval működik együtt. A gyártó a közeljövőben 5,3 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési programot hajt végre új személygépkocsi-prototípusok kifejlesztésére.
A vállalat 2012-ben stratégiai együttműködési megállapodást kötött a magyar kormánnyal.