2018. június 11. hétfő 17:40
Nagyon kedvezően fogadták a fogyasztók, ezért a Heineken Hungária úgy döntött, folytatja a májusban indított, műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampányát.
2017. december 4. hétfő 16:15
A fogyasztók hajlamosabbak elfeledkezni a biztonságos vásárlás szabályairól a karácsonyi bevásárlási rohamban.
2017. november 13. hétfő 18:02
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szemléletformáló programjaként már három éve jelentkezik különböző termékcsoportok teszteredményével a Szupermenta.
2017. május 8. hétfő 19:24
2017. május 8. hétfő 18:04
Javult a magyar fogyasztói tudatosság, az év első három hónapjában már a vásárlók 15 százaléka élt panasszal valamilyen termék vagy szolgáltatás miatt, szemben a 2016 utolsó negyedévében mért 14 százalékkal – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.