2024. április 24., szerda, György napja

Címke: tudatos vásárló

5 cikk 1/1 oldal

Eldobható pohár növényből

Nagyon kedvezően fogadták a fogyasztók, ezért a Heineken Hungária úgy döntött, folytatja a májusban indított, műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampányát.

Hároméves a Szupermenta terméktesztprogram

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szemléletformáló programjaként már három éve jelentkezik különböző termékcsoportok teszteredményével a Szupermenta.

Tudatosabbak a magyar fogyasztók

Javult a magyar fogyasztói tudatosság, az év első három hónapjában már a vásárlók 15 százaléka élt panasszal valamilyen termék vagy szolgáltatás miatt, szemben a 2016 utolsó negyedévé­ben mért 14 százalékkal – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.
5 cikk 1/1 oldal
Vissza az oldal tetejére

Oldalainkon sütiket használunk a jobb működés érdekében. Adatvédelmi nyilatkozatunkból tájékozódhat az Ön adatainak védelméről. Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatja el.