2018. december 18., kedd, Auguszta napja

Címke: Szép-kártya

72 cikk 1/8 oldal

Szállodaszövetség: egyeztetések zajlanak a szobakiadás áfakulcsának módosításáról

Intenzív egyeztetések zajlanak a kormányzattal a szállodai szobakiadás áfakulcsának módosításáról, a csökkentés az ágazat fehérítéséhez és Magyarország regionális versenyképességének növekedéséhez járulhat hozzá – mondta Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke a szervezet jubileumi, 50. évfordulóját ünneplő közgyűlésén csütörtökön Budapesten.

A legnépszerűbb cafeteria elemek jövőre is elérhetők maradhatnak

A SZÉP-kártya mellett jövőre várhatóan a már bérhez hasonlóan adózó Erzsébet-utalvány, valamint a lakáscélú és utazási támogatások lesznek a leggyakrabban választott cafeteria juttatások, így a munkáltatók által kínált legnépszerűbb cafeteria elemek jövőre is elérhetők maradhatnak – közölte a BDO Magyarország az MTI-vel.

Sok cég megtarthatja a kafetériát

Várhatóan megtartja a legtöbb cég az adótörvények módosítása ellenére is a béren kívüli juttatásokat, az Edenred felmérése szerint a vállalkozások közel 40 százaléka nem változtat kafetériakeretén.

Össztűz alá került a pihenőkártya

A 2011 óta működő Szép-kártya program több ezer, főként kis és közepes magyar vállalkozás versenyképességét támogatja, munkahelyteremtő, gazdaságélénkítő hatása van.

Gulyás Gergely: Magyarország biztonságát garantálni kell

A valós menekülteknek az első biztonságos országban kell menedékjogot biztosítani, a bevándorlásra pedig egyértelműen nemet mondott a kormány, ezt pedig világosan rögzíti a Stop Soros – mondta.

Kétmilliárd forint maradt a Szép-kártyákon a határidő lejárta után

A Szép-kártyákra két évvel ezelőtt feltöltött keret nagyjából 98 százalékát elköltötték a kedvezményezettek a május végi határidő lejártáig, az OTP Bank, az MKB Bank és a K&H Bank által kibocsátott kártyákon összesen nagyjából 2 milliárd forint maradt a béren kívüli juttatásból - tájékoztatták az MTI-t a kártyakibocsátó pénzintézetek.

Eredményes a nyári turisztikai kampány

A kampány az olyan népszerű térségekre összpontosít, mint a Balaton, Tokaj és Sopron–Fertő vidéke, ugyanakkor kevesek által ismert látványosságokra is felhívja a figyelmet.
72 cikk 1/8 oldal