Ha valaki eddig a Vona „márkában” kételkedett volna a ballib oldalon, azt ma bizonyára meggyőzték. Ez az egyetlen, igazi, kivételes brand, amelytől érdemes lesz a jövőben függővé válni. A Vona Gábor hárommilliós alaptőkéjű vlogjával, illetve PR cégével kapcsolatos „beszélgetések” ugyanis szanaszét hasították 7-én reggel a ballib hírportálokat.
Amíg a Hvg.hu ezzel kapcsolatos, név nélküli (PR?) cikkének hat bekezdése „mindössze” 6 alkalommal népszerűsíti a Jobbik visszavonult elnökét – jelezve, hogy még majd ápolják ennek a politikai szélkakasnak a lelkét egy másik írásban is –, a 24.hu pedig 9 alkalommal, addig az Index.hu egy (reklám?)cikkben 18 alkalommal írja le a bukott jobbikos pártvezér nevét.
Feltételezve, hogy nem teljesen idióták a 24.hu, a Hvg.hu és az Index.hu marketingesei, szinte kizárt, hogy egy induló politikai(!) PR cégnek ilyen brutális PR kampányt tolnának ingyen. Ha ez a helyzet, akkor érdekes lenne a nyilvánvalóan nem publikus szerződések anyagi vonzatába belelesni, mert nem fillérekről, inkább milliós tételekről szólnának, amelyeket halandó ember, vagy induló hárommilliós vállalkozás a tulajdonos „félretett konyhapénzéből” nem lehet képes megfinanszírozni. (Mindeközben a hátrahagyott Jobbik az adósságban fuldoklik.)
Az meg talán még érdekesebb lenne – de ezt feltételezni sem merjük –, ha valamilyen háttéralku, vagy politikai tőke reményében valóban ingyen rúgnák be a legnagyobb portálok egy politikai szédelgő motorját.
Az anyagiaknál viszont talán egy még érdekesebb következtetést is levonhatunk. A PR cikkeknek a megjelenése az Index.hu, a Hvg.hu és a 24.hu oldalain azt bizonyítják, hogy Vona célcsoportja ugyanaz, mint a ballib média nagyágyúié és az összes balliberális politikai párté. Semmi nemzeti, semmi néppártos, semmi jobboldali, semmi konzervatív…, de még csak a saját Facebook-követői sem számítanak neki, hisz nem őket informálta elsőként.
Vona tehát „visszavonulva” is tartja a Heller Ágnesi irányvonalat.