2018. január 23., kedd, Zelma, Rajmund napja
Külföld, Lovas István
A cikk emailben történő elküldéséhez kattintson ide, vagy másolja le és küldje el ezt a linket: http://magyaridok.hu/kulfold/hivatalos-francia-kormany-buntars-ruandai-nepirtasban-2576671/

Hivatalos: a francia kormány bűntárs a ruandai népirtásban

Tegnap jelent meg nem túl előkelő helyen a vezető amerikai lapban, a New York Timesban, hogy „Ruanda Franciaországot bűnrészességgel vádolja az 1994-es népirtásban”. Mint ismeretes, akkor mintegy 800 000 – 1 millió tuszit öltek meg villámgyorsan.

Márpedig egy uniós ország kormányának ilyen népirtásban tettestársként szerepelni egy Washingtonban készült hivatalos jelentésben, nem a semmi kategóriájába tartozik. Ugyanerről az orosz hírügynökség angol nyelvű portálja is beszámol „Kigali: a francia kormány tudott az 1994-es ruandai népirtásról és abban segédkezett” címmel.

E cikk megírásának megkezdése előtt (december 14, 10:55) azt a politikailag inkorrekt lépést követtük el, hogy megnéztük a hazai és a német sajtót, mi erről a véleménye. Illetve, hogy hírt adott-e róla. Az eredmény mindkét helyen mindkét tekintetben: nulla. Beleértve a két ország közszolgálati és távirati irodáit. Ami a hazai sajtó esetében… na de hagyjuk. Inkább nézzük a németet, és tegyük fel a kérdést, vajon mi lett volna, ha szerdán dokumentálhatóan kiderül, hogy az Orbán-kormány 1998-ban részt vett egy afrikai ország olyan véres államcsínyében, amelyben ötven ember meghalt?

Hány cikkecske jelent volna meg tegnap és ma e más esetekben a népirtásnak még a fuvallatára is oly érzékeny németországi médiában arról, hogy mindez előfutára volt mindannak, ami ma a CEU, a Soros-féle NGO-k, stb. ellen folyik? Minden második cikk címében a „gyűlölet” szóval, amely „jobb” körökben ugyanazt jelenti, mint a „populista”, „nacionalista”, „szélsőséges”, a vele rokon egyéb terminus technikuszok és, hogy egyébként dögölj meg, ha nem osztod nézetünket.

Azt azért szintén megnéztük, hogy a német sajtó mit ír rólunk tegnap és ma, ha már hidegen hagyta a valóban megdöbbentő jelentés a francia bűnrészességről a népirtásban, amelyről majd később lesz szó.

Ilyeneket: a közszolgálati Deutsche Welle nem kevesebb, mint öt nyomtatott oldal terjedelemben tudósított rólunk ezzel a címmel: „Gyűlöletretorika a magyar választási kampányban: Soros mint döglött disznó”. Mely riportban természetesen a kormányzati szócső német médium meghamisítva adta vissza az eredeti, disznóra mázolt mondatot úgy, hogy abban a „Soros” név kezdődjön csak nagybetűvel, ellentétben az eredeti „Ő VOLT A SOROS!!!” mondattal. E tudósítás angol nyelvű fordítása szintén ott szerepelt ezen államilag, az adófizetők kikényszerített pénzén működő hazug médiabugyor eme mintapéldánya honlapján „Gyűlöletbeszéd a magyar választási kampányban” címmel.

A francia népirtási segédletet és az a fölötti mérhetetlen felháborodását nyilván ugyancsak helyszűke miatt nem közlő vezető német lap, a Frankfurter Allgemeine Zeitung egy 11 nyomtatott oldal terjedelmű tudósítást közöl Budapestről ezzel a címmel: „Egyetem a magyar politika malmaiban”. Amely rektorának, Michael Ignatieffnek (fotója a tudósítás egyik illusztrációja) a heréje totálisan sértetlen, noha George Soros, a CEU szponzora nálunk és világszerte azt hazudta, a mai Magyarországon rosszabb a helyzet, mint – az Andrássy úti Bauer-műveket is – fenntartó szovjet megszállás idején volt. /A cikkben a „gyűlölet” szó csak a hatodik bekezdésben fordul elő, ami eleve mutatja a szerző roppant jóindulatát és tárgyilagosságát a témában./

Aki azt hiszi, a hazánk elleni, a legaljasabb indulatkeltés céljából írt cikk tárháza ezzel véget ért, mélyen téved. A Baudelaire-i „romlás virágcsokrából” ragadjunk ki egy másik hosszú írást, amely a svéd és magyar Szent Lúcia, a fény ünnepét hasonlítja össze szép terjedelemben, e címmel: „A gonosz napja: a fény ünnepe magyar módra”. Ennek a számunkra szintén nem kedvező összehasonlításnak ugyancsak egy közbehajtási pénzeken működő köznemszolgálati adó, a Mitteldeutsche Rundfunk adott helyet.

Most pedig tömören összefoglalva a francia bűnrészességet a ruandai népirtásban: a kigali kormány egy hatalmas apparátussal működő washingtoni ügyvédi irodát, a Cunningham Levy Muse LLP-t bízta meg azzal, hogy dokumentálja a francia szerepet ezen, annak idején arányában legnagyobb mértékben katolikus – mára katolikus-protestáns – afrikai ország etnikai indíttatású tömeggyilkosságában.

Vezető francia politikusok a genocídiumról nem csak tudtak, de abban tevőleges segítséget nyújtottak. Sőt, a népirtó ruandai katonák kiképzésében is részt vettek. Mely francia vezetőket eddig senki, soha nem vonta felelősségre. Azt az Európai Uniót sem, amely a magyar kormányt naponta vonszolja kínpadra, tegyük hozzá. Vagy a hágai büntetőbíróság, ahol mások kényszerülnek méregkapszulák felhörpintésére.

Miközben a francia kormány ma sem hajlandó hozzáférést biztosítani a ruandai népirtásra vonatkozó levéltári anyagaihoz. Hallják, Soros-féle átláthatóság-szenvedők?

A két ország, Ruanda és Franciaország között egyébként még ma is olyan fagyos a viszony, hogy Párizs 2015-ben blokkolta a ruandai uniós nagykövet kinevezését. Mind a mai napig.

De hát kit érdekel ez a smafu ügy, ugye?

Kiemelt

Halálos áldozatokkal járó lövöldözés volt egy iskolánál az USA-ban

A lövöldözőt azonnal őrizetbe vették, a 15 éves fiúnál kézifegyver volt. Kilétéről és tettének esetleges okairól egyelőre nem közöltek információt.

Poszt-trauma

Ordas hazugság a holland sajtóban a magyar oktatásról

Szerintük funkcionális analfabéták a magyar diákok.

Ungár elszabadult

Pártmegbízás vagy önmegvalósítás a trollkodás?

Zavarta a terrorgyanús afgán migránst a kereszt, levette a német bíróság

Ez így korrekt Európában.

Fodor Gáborék meghökkentő közleménye

Üzenet jött a mikroszkóp alól.

Hirdetés

Szívesen olvasna hasonló cikkeket? Csatlakozzon Facebook-csoportunkhoz!