A Tesco által az ügyfeleknek küldött tájékoztató levélből kiderül: a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország Zrt. által közösen létrehozott, saját számmezővel is rendelkező szolgáltató ügyfelei április közepétől a Vodafone-hoz kerülnek át.
Április 1-jétől már új előfizetést sem lehet kötni a Tesco Mobile-nál, április 5-től a szolgáltatás átadásáig pedig nem lehet majd egyenlegfeltöltést vásárolni a meglévő feltöltőkártyás tarifákhoz. Az ügyfelek átadás-átvétele április 6–16. között zajlik, a váltást követően az előfizetők SMS-t kapnak a Vodafone-tól a változatlanul megmaradó telefonszámukra.
A szolgáltatóváltás után egyes tarifák továbbra is elérhetők maradnak, bizonyos opciók és feltételek ugyanakkor megszűnnek. Így például marad a Dupla és a Kedvenc tarifa, akárcsak a roaming kedvezmények, de megszűnik a „Clubcard” és az „Ingyenpercek” opció.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei egyoldalú szerződésmódosítással változnak, így ha az ügyfél számára hátrányos változásokat kínál az új szerződés, az értesítés kézhezvételét követően 15 napon belül jogosult a szerződés azonnali hatályú felmondására. Ebben az esetben az egyenleg fennmaradó részét a szolgáltató köteles visszafizetni az előfizetőnek.