A legjobb európai kiállítónak járó díjat kapta meg a magyar nemzeti stand szombaton a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini Nemzetközi Turisztikai Börzén (ITB) – tudósított az MTI. A zsűri elsősorban a nemzeti stand innovatív és interaktív megoldásait méltatta, megjegyezve, hogy az úgynevezett 360 fokos szoba videofilmjei és a virtuális valóság (VR-) szemüvegre fejlesztett bemutatók révén a látogatók szinte élőben kereshetik fel a leghíresebb magyarországi látványosságokat. A kiemelt helyen, Franciaország, Görögország és Portugália standja mellett elhelyezkedő, 300 négyzetméteres magyar standon a Magyar Turisztikai Ügynökség húsz hazai társkiállítóval együtt mutatja be a magyar idegenforgalmi kínálatot a borkészítéstől a fürdőkultúráig, az Alföldtől a Balatonon át a fővárosig valamennyi fontos témát és helyszínt áttekintve.
Az európai kiállítók 86 pályázóból álló mezőnyében a második helyet Törökország, a harmadik helyet Ausztria nemzeti standja szerezte meg. A legjobb kiállítónak járó fődíjat a Lufthansa légitársaságnak ítélték oda.