Magyar szívvel virítania kellett valamit a Jobbik kampánystábjának, hogy felpörgesse halva született béruniós víziója aláírási kampányát. Sikerült is megtalálni az erre legmegfelelőbb mutatót, a minden magyar ember szívéhez közel álló, a szivacszsömlében zöldségekkel, szósszal turbósított húspogácsának nevezett valamiről, a Big Mac-ről elnevezett indexet.
Facebook oldalán most Vona a Big Mac-index segítségével igyekszik újabb aláírókat toborozni béruniós kampányához, bemutatva, hogy Európa keleti és nyugati felében milyen mennyiségű szendvics vásárolható meg egy átlagfizetésből.
A magyar emberek tömegei azonban átlagfizetésükből átlagosan nulla Big Mac-et vásárolnak, de ha vennének is, azt 830 forintos áron tehetnék meg. Ehelyett magyar szív alatti bendővel inkább pörköltet fogyasztanak majd galuskával, vagy pacalt főtt burgonyával, vagy ha már, akkor gulyáslevest, esetleg halászlét…
Emiatt bizonyára más, titkos üzenete lehet a Jobbik elnökének Facebook-oldalán megjelent videónak.
Lehet, hogy Vona Gábor szakmát vált, és a választások után az étteremlánc arcaként szeretne tevékenykedni?