Figyelemfelhívó kampányt indít a Fidelitas a következő napokban, amelyben megnevezik azokat a milliárdosokat, akik ellenzéki politikusokat „rángatnak” – közölte az ifjúsági szervezet elnöke tegnap. Böröcz László úgy fogalmazott: mostanában gombamód szaporodnak azok az ellenzéki politikusok, akiket dróton rángatnak milliárdosok, és szerinte „ez nagyon nincs rendben”. – A Fidelitas nem szeretné, ha egyes pártok tevékenysége ócska bábjáték szintjére süllyedne – tette hozzá.
A plakátokon szerepelni fog Vona Gábor, akinek pártját Böröcz László szerint „kilóra megvették”. – A Jobbik nyugodtan lecserélhetné a nemzeti jelzőt a neve mellől, hiszen egy nemzeti pártból Simicska Lajos csicskapártja lett – fogalmazott. Kitért arra is, hogy az MSZP elnöke a közelmúltban azt mondta, a baloldali pártok természetesen Soros György oldalán állnak. – Ezt nemcsak mondják, hanem teszik nap mint nap – jegyezte meg a Fidelitas elnöke, hozzátéve: a baloldali képviselők a bevándorlást álproblémának titulálták, majd Brüsszelben megszavazták a kötelező kvótákról szóló állásfoglalást is.
A szervezet a plakátkampánnyal mind a jobboldali, mind a baloldali szavazókhoz szólni kíván. Böröcz László szerint a Jobbik és a baloldal pártjai ma már nem értékeket képviselnek, csak gazdáik érdekeit. – A Jobbik célja, hogy üzletet szerezzen Simicska Lajosnak, a baloldal célja, hogy megnyissa a határt a Soros György szerint kívánatos évi egymillió bevándorló előtt – vélekedett.
Az országos kampány, amelynek során több mint kétezer plakátot helyeznek ki, egy hónapig tart majd. Az elnök jelezte: ehhez a támogatást a Fidesz országos elnökségétől kérték és kapják; a Fidesz költségvetéséből „átlátható módon, és nem egy milliárdostól, ahogy azt a Jobbik tette nemrég”.
„Amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten”, ez a magyar játékszabály – fogalmazott Lázár János a tegnapi Kormányinfón annak kapcsán, hogy a Jobbik akciójára válaszként indul a Fidelitas kampánya. A Miniszterelnökséget vezető miniszter úgy értékelt: „nálunk érzelmi kérdés a politika”, mindent a választási kampány szemüvegén keresztül kell nézni.